Herken je dit? Periodiek ben je kostbare tijd kwijt met het zoeken naar de beste energieprijs. Want de ene leverancier beweert nog goedkoper te zijn dan de andere. Bovendien is het bepaald geen interessante bezigheid. Jij hebt een zaak te runnen, nietwaar?
De energiemarkt is door de trend van vaste contracten en moordende concurrentie onnodig complex en niet goed controleerbaar.
Hoe jij dit kunt oplossen? Met NieuweStroom. Een betrouwbare energiepartner die controleerbaar eerlijk is. Die blijvend een goede prijs biedt. Met behoud van vrijheid.
Jouw vrijheid en vertrouwen voorop
Jij behoudt jouw vrijheid. Altijd. NieuweStroom gelooft niet in vaste contracten met opzegboetes. Vertrouwen moet je verdienen is het credo. Onder andere vrijheid en een eerlijke, slimme inkoop zijn de basis. Zo hoef je niet steeds te hopen op een periodieke besparing, maar houd je altijd meer tijd en geld over voor jouw zaak.
Het behoud van vrijheid verzekert je meteen dat NieuweStroom niet achterover leunt zodra jij eenmaal klant bent. En heb je vragen of twijfels? Dan word je niet geholpen door een groot callcenter, maar door een klein deskundig team en jouw persoonlijke verkoopadviseur.
Je bespaart doorlopend
NieuweStroom heeft als eerste leverancier de ACM-vergunning en de ICT-techniek om jouw werkelijke verbruik af te rekenen tegen de prijzen op de dynamische daghandelsbeurs. Je betaalt bij NieuweStroom die exacte inkoopprijzen, met alleen een geringe vaste opslag.
NieuweStroom werkt niet met vaste prijzen, die gebaseerd zijn op de lange termijnbeurs. In deze vaste prijzen zitten onnodige verzekeringspremies verwerkt.
91,5% meer zekerheid op besparen
Thijs de Graaf, Salesmanager van NieuweStroom, legt uit:‘De meeste mensen willen zekerheid van de beste prijs en denken die te vinden in vaste prijzen. Dit wordt ze immers al jaren aangepraat. Marktdata wijzen echter het volgende uit. In een periode van 1095 dagen was de lange termijnbeurs slechts 92 dagen goedkoper. De daghandelsbeurs was de overige 1003 dagen goedkoper. Dat is 91,5% van de tijd. De daghandelsbeurs biedt dus de meeste zekerheid op de beste prijs.’
Extra voordeel door spaarzame organisatie
Ook NieuweStroom is ondernemer. Om de beste energiepartner te zijn voor ondernemend Nederland maakt NieuweStroom strategische keuzes. Ze steken geen geld in dure reclames en sponsoring. Hierdoor blijft jouw opslag zo laag mogelijk en blijft alle aandacht gericht op jou als klant.
Kennis maakt slim
Je krijgt continu toegang tot de inkoopprijs van NieuweStroom en hebt inzicht in de vaste geringe opslag per kWh/m³. Jij leert zo wat energie écht kost en krijgt hierdoor meer controle om zelf nog verder op jouw energiekosten te besparen. Daarnaast weet je exact wat NieuweStroom aan jou verdient.
Overstappen of meer informatie?
Mail naar energie@frituurcentrum.nl om een vrijblijvende afspraak te maken, of bel naar het secretariaatskantoor van het Nederlands Frituurcentrum: 040-7200 900.
Via een persoonlijke afspraak met een verkoopadviseur van NieuweStroom krijg je duidelijke, controleerbare informatie en is er alle ruimte voor jouw vragen.
Collega’s over NieuweStroom
Hans Schlepers, eigenaar Cafetaria Lunchroom Emmy
“Aanvankelijk twijfelde ik, omdat ik NieuweStroom niet kende en elke leverancier met het zogenaamde beste contract zwaait. Inmiddels ben ik al jaren klant. NieuweStroom is eerlijk over hoe ze energie voor me inkopen. En dat is elke maand overzichtelijk te controleren op mijn factuur. Voorheen was ik vaak tijd kwijt aan het vergelijken van prijzen, nu hou ik meer tijd over om mijn zaak goed te laten draaien. Bijzonder ook dat ik altijd weg zou kunnen zonder opzegtermijn of vergoeding. Maar ik blijf gewoon klant, want ik heb eindelijk een betrouwbare energieleverancier gevonden.”
Erik Houtenbos, eigenaar Cafetaria Family Lisse
“Geen binnenkomertjes, maar permanent de laagste prijs. De maandfactuur biedt een heel duidelijk overzicht van mijn verbruik en de daarbij behorende kosten. De manier van werken van NieuweStroom begreep ik direct. Persoonlijk contact en volledige vrijheid vind ik erg belangrijk en dat wordt geboden. Men gelooft dus in haar eigen product.”
Dit artikel is reeds eerder verschenen in Frituurwereld Editie 6 – Winter 2017-18