
Ben jij werkzaam in of bekend met de frituurbranche en gek op gefrituurde lekkernijen? Dan heeft het Nederlands Frituurcentrum een smakelijke uitdaging voor jou! Voor de regio’s Enschede, Utrecht en Amersfoort zoekt het Frituurcentrum extra mystery guests om de kwaliteit en klanttevredenheid bij frituurspeciaalzaken te toetsen.
Groeiend aantal aanvragen
Vanwege de toenemende vraag van frituurzaken die regelmatig de klanttevredenheid willen meten, wordt het huidige team van mystery guests uitgebreid. Daarnaast is een jaarlijks mystery guest-bezoek een verplicht onderdeel van het keurmerk Goed Gefrituurd. Met dit keurmerk tonen frituurbedrijven aan dat ze uitblinken in Vakmanschap, Veiligheid & Hygiëne en Verantwoordelijkheid.
Nationale Smulgids
Mystery guests bezoeken worden ook afgelegd aan bedrijven die via open inschrijving zich aanmelden voor een vermelding in de Nationale Smulgids. Dit is een consumentengids met frituurspeciaalzaken die een omweg waard zijn. Ook stuurt het Nederlands Frituurcentrum mystery guests op pad voor het kwaliteitszegel Met Goud Bekroond voor huisgemaakte specialiteiten. Net zoals met het keurmerk Goed Gefrituurd kunnen bedrijven ook hiermee een plekje verwerven in de Nationale Smulgids.
Profiel mystery guest
Een mystery guest van het Nederlands Frituurcentrum is:
- bekend met of werkzaam in de frituurbranche
- dol op gefrituurde lekkernijen en specialiteiten die voortkomen uit het frituurambacht
- kan regelmatig bezoeken uitvoeren en hierover rapporteren
- minimaal 18 jaar
- in het bezit van eigen vervoer
- goed telefonisch en/of per e-mail bereikbaar
- positief kritisch
- in staat waarnemingen goed onder woorden te brengen
- betrouwbaar en nauwkeurig
- goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift
Vergoeding
Mystery guests bezoeken in opdracht van het Nederlands Frituurcentrum een cafetaria, snackbar of ander frituurbedrijf en geven het bezoek weer in een online rapportage. Ze komen niet in dienst en kunnen dus altijd zelf bepalen of ze een onderzoek wel of niet doen. Voor elk bezoek en rapportage is de vergoeding 30 euro. Ook worden de bestellingen vergoed met een maximum van 35 euro per bezoek. ZZP’ers kunnen een factuur indienen.
Interesse?
Lijkt dit jou een leuke en smaakvolle bijbaan? Stuur dan een e-mail met je CV naar info@frituurcentrum.nl en wie weet word jij de nieuwe mystery guest van het Nederlands Frituurcentrum!