Mora heeft een bijzondere primeur op de Horecava: de Kaas Kipkorn. “Nieuwe snacksensatie voor snackliefhebbers die niet willen kiezen tussen een kip- of kaassnack,” zegt Mora. “Daarom brengen wij twee ultieme favorieten samen in één snack.”
Nadat de spanning over de nieuwe snack de afgelopen weken al was opgebouwd, maakte Mora vandaag de onthulling met een persbericht wereldkundig. Daarin schrijft de maker: “Een heerlijke kipsnack met smeuïge kaas, gehuld in een krokant jasje. Met deze innovatieve introductie speelt Mora in op de vraag naar herkenbare snacks met een twist.” Vanaf 12 februari is de Kaas Kipkorn verkrijgbaar in de Nederlandse groothandels. Later wordt de Kaas Kipkorn ook in België geïntroduceerd.
“Nieuwe smaaksensatie”
Marieke van Balen, directeur marketing & innovatie zegt over de Kaas Kipkorn: “Als marktleider vinden we het belangrijk om te blijven innoveren en consumenten te verrassen met nieuwe smaaksensaties, die aansluiten bij de behoefte om af en toe te kunnen variëren in keuze.”
“Uit ons uitgebreide marktonderzoek specifiek voor het foodservice-kanaal is gebleken dat consumenten op zoek zijn naar een herkenbare snack met een unieke twist. Het was daarom voor ons een logische keuze om een snack te ontwikkelen waarbij snackliefhebbers van beide smaken kunnen genieten van één snack zonder concessies te hoeven doen.”
Boegbeeld Cora van Mora zal morgen tijdens de vakbeurs in de Amsterdam RAI uitgebreid de pers te woord staan over de nieuwe Kaas Kipkorn. Vandaag en morgen kunnen bezoekers bovendien een meet & greet hebben met Cora.