Je hoort het vaak zeggen. In deze tijd moet je traditionele hardlopers meerwaarde geven om de klant te verleiden. Meerwaarde geven, hoe doe je dat? Een mooi recent voorbeeld is The Texas Barbershop.
Het is de variatie die Hudson Bar & Kitchen (8 vestigingen in de Randstad) gaf aan het Rotterdamse snackgerecht de Kapsalon.
Eigenlijk vertelt de bijgeleverde promofoto van Hudson Bar & Kitchen het hele verhaal. Laten we eerlijk zijn. De Kapsalon mag dan binnenkort zijn tienjarig jubileum vieren, hij oogt niet overal appetijtelijk. Ja, soms is de Kapsalon best een rommelig gerecht. De nodige ondernemers in den lande gaven er hun eigen invulling aan. Zo tref je variaties aan als Kipsalon en Vissalon. The Texas Barbershop van Hudson geeft de Kapsalon een nieuwe beleving. Hij bestaat uit patat, Southern-style pulled pork, een laagje gesmolten cheddar, sappige cherrytomaten, hete jalapeño’s, uien, sla en Texaanse barbecue- en knoflooksaus.
Dit artikel is reeds eerder verschenen in Frituurwereld Editie 1 – Najaar 2016