“De grootste menuverandering in 58 jaar.” Zo kondigt Subway in ons land de introductie aan van zijn Signature Series. Het gaat om een serie van acht chef-inspired belegde subs die sinds deze maand bij de vestigingen verkrijgbaar zijn.
’s Werelds grootste broodjesketen is van oudsher bekend vanwege zijn verse, gepersonaliseerde sandwiches. Onder meer in Canada en de VS kwam Subway vorig jaar al met kant en klaar belegde broodjes. “De gloednieuwe serie vormt een vernieuwende bestelervaring voor Subway-gasten door unieke, voorgeselecteerde Subs te introduceren,” aldus Subway Nederland.
Einde aan keuzestress
Carrie Walsh, president van onder meer Subway Europa, licht toe: “Met de Signature Series hebben we naar de wensen van onze gasten geluisterd. We hebben samen met onze chefs zorgvuldig over de samenstelling van deze subs nagedacht om de beste combinaties te creëren.”
Volgens Subway nemen de Signature Series de keuzestress bij de gasten weg. Menige klant zou die ervaren bij het bestellen van gepersonaliseerde belegde broodjes. Dit hebben gasten volgens Subway althans aangegeven. In een persbericht stelt Subway Nederland: “In een wereld vol keuzes begrijpt Subway dat mensen soms simpelweg willen genieten van een smaakvol broodje zonder gedoe.”
De acht kant en klare subs in de nieuwe broodjesserie zijn: Legendary Teriyaki, Fiesta Fajita, Mighty BMT, The Captain (met tonijn), Steakhouse Desire, Chicken Amore, The Steak Master en Clubhouse. Overigens blijft de reguliere optie om eigen sub-creaties samen te stellen voor de Subway-klant gewoon beschikbaar.
Foto: promofoto Subway Canada