Eazie wint voor de derde keer de award voor gastvrijheid in de categorie fastservice. Zowel in 2019 als in 2023 ging deze prijs al naar de formule met Asian good food bars en dit jaar is het dus opnieuw raak.
Marktonderzoekbureau YouGov (voorheen GfK) onderzocht voor het negende jaar op rij de tevredenheid van gasten in de horeca en foodservice. In totaal is voor dit onderzoek de mening van gasten van 70 formules in kaart gebracht. Bij de fastfoodketens heeft eazie bijna een abonnement op de vakprijs. De keten gooit sowieso altijd hoge ogen bij allerlei awards binnen en buiten de branche.
Hoogste NPS-score
De formule zelf wijst erop dat eerder dit jaar een soortgelijk prijs werd gewonnen. Toen kwam eazie bij een onderzoek van bureau Multiscope uit de bus als de formule met de hoogste klanttevredenheid (de zogenaamde NPS-score) bij de grote fastfoodketens in ons land. Eazie maakt later deze maand bovendien kans op nóg een prijs: de formule is namelijk genomineerd voor ‘beste website van het jaar’.
Nutricheck en KNVB
Eazie-oprichter Shengli Huang zegt in een reactie: “Wij geven onze gasten inzicht in voedingswaarden en allergenen. Met onze Nutricheck kunnen zij bovendien hun healthy food 100 procent laten aansluiten op persoonlijke doelen, zoals afvallen, spieren versterken of mentale focus.” Deze tool ontwikkelde eazie samen met een foodadviseur van de voetbalbond KNVB.
Richting 50 locaties
Alle Aziatische maaltijden, sandwiches en pokébowls worden bij eazie à la minute bereid met verse ingrediënten. Naast het gebruikelijke menu, kunnen klanten ook kiezen voor een zelf samen te stellen veganistisch, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht. De Nederlandse franchiseketen is goed voor 31 vestigingen ons land en wil doorgroeien naar 50 locaties binnen drie jaar.
Foto: promofoto’s eazie