Eazie opende in Dordrecht een vernieuwde franchisevestiging. De heropening in de Drechtstad is de voorbode van een groeispurt. Eazie heeft voor dit jaar nog meer nieuwe zaken in de planning. Het vizier is erop gericht om over drie jaar 50 vestigingen te hebben.
Eazie noemt zich de the Asian good food bar en is gericht op healthy fast food. De afgelopen jaren kreeg de formule al meerdere awards voor zijn aanpak. Zo werd het eazie (officieel zonder hoofdletter) nog onlangs genomineerd voor een vakprijs vanwege zijn vernieuwende webshop.
Bovendien trok eazie ook Europees de aandacht als innovatieve franchiseformule. Eazie gelooft heilig in multi-channel marketing ofwel een sterke gerichtheid op alle verkoopkanalen: eten ter plekke, afhaal, online bestellen en delivery.
“Lekker maakt happy”
Shunli Huang, die eazie twintig jaar geleden mede oprichtte, zegt: “Wij geloven dat lekker, gezond en betaalbaar eten je happy maakt. En dat is precies wat ons Asian good food met je doet. Ons eten is niet alleen supersmaakvol, het zit ook nog bomvol goodies. Van vegan tot glutenvrij en van halal tot eiwitrijk of caloriearm, even snel on the go of lekker slow, alleen of gezellig samen, bij eazie kan het allemaal.”
Standaard en on demand
Alle Aziatische maaltijden, sandwiches en pokébowls worden à la minute bereid met verse ingrediënten. Naast het standaardmenu kunnen klanten ook kiezen voor een zelf samen te stellen veganistisch, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht. Op dit moment zijn er 31 vestigingen.
Foto: promofoto eazie