Whatsapp, e-mail, Signal, Facebook en andere berichtapps in allerlei soorten en maten. Communicatie lijkt eenvoudiger geworden. Maar bereiken alle berichtjes via een wirwar aan apps wel altijd zo snel mogelijk de juiste persoon?
Quinyx Messenger is een voorbeeld van een nieuwe communicatie-tool speciaal voor werknemers in horeca, retail en logistiek. Het biedt een oplossing voor een herkenbaar probleem: op de werkvloer hebben velen last van versnipperde communicatiekanalen.
Niet zelden moeten ploegenchefs meerdere apps gebruiken voor hun werk en digitaal contact met collega’s. Quinyx, maker van software voor personeelplanning, introduceerde daarom deze nieuwe chattool Messenger.
“Samenwerking versterken”
“Messenger is een naadloos geïntegreerde chatoplossing die als doel heeft gesprekken onder werknemers te vergemakkelijken en samenwerking binnen organisaties te versterken,” aldus het bedrijf zelf in een persbericht. De centrale chatfunctie is onderdeel van de app waar medewerkers ook hun werkrooster kunnen vinden. “Zo kunnen leidinggevenden direct binnen de Quinyx-app deelnemen aan één-op-één gesprekken en groepsgesprekken.”
De integratie maakt het gebruik van andere apps overbodig, aldus Quinyx, en centraliseert werkgerelateerde gesprekken en werkgerelateerde connecties op één platform. Onder meer Burger King, Hanos Groothandels, Starbucks en Subway maken gebruik van Quinyx.
Foto: Quinyx