Veel frituurbedrijven verleiden hun gasten in de zaak met opvallende digitale schermen. Voorbijgangers buiten kun je ook op die manier triggeren, en Big Bread Kitchen wil daar nu in investeren.
Wie langs Big Bread Kitchen in het centrum van Son loopt, zal de nieuwe eyecatcher in de etalage niet ontgaan. De cafetaria van ondernemer Yao Li heeft een zogenaamde etalage led-scherm laten plaatsen. Hiermee richt hij zich duidelijk op voorbijgangers, in plaats van op de mensen die al binnen zijn. Het scherm toont bijvoorbeeld het hamburgermenu, maar ook vacatures. Allemaal met bewegend beeld. Zeker in het donker valt het scherm erg op.
Vooruitstrevende toevoeging
Big Bread Kitchen Son en Breugel is de eerste binnen de Big Bread Kitchen-formule met een dergelijk scherm. “We zijn ook zeker van plan om dit scherm bij meerdere locaties te gaan plaatsen”, zegt Big Bread Group. “We zien dit als een mooie en vooruitstrevende toevoeging.”
Andere etalage led-schermen
Andere cafetaria’s en frituurbedrijven investeerden al eerder in een etalage led-scherm. Onder meer Friet Panters in Breda en Hier in Hoogeveen gingen Big Bread Kitchen voor. Ook bij Manneken Pis op het Stationsplein in Utrecht is een etalage led-scherm te zien.
Onderscheiden
Een etalage led-scherm wordt al langer ingezet in de horeca, maar ook bij supermarkten en tankstations. “In Amsterdam zie je het bijvoorbeeld veel”, zegt Mark Rutgerink van De Digitale, dat het scherm bij Big Bread Kitchen heeft geplaatst. “Op plekken met veel horeca wil je je natuurlijk onderscheiden. Naast de Big Bread Kitchen in Son zit nog een horecagelegenheid en aan de buitenkant lijken ze op elkaar als je erlangs loopt. Zeker bij het winkelende publiek in Son en de wekelijkse markt voor de deur, wil je opvallen.”