Verhage eindigde in Brussel als tweede in de finale van Franchisor of the Year, een verkiezing van de Europese Franchise Associatie EFF. De Nederlandse formule was genomineerd met negen andere franchiseorganisaties (vooral non-food) in verschillende Europese landen.
Verhage is uitermate blij met de behaalde zilveren plek ofwel de Silver Award. Op Linkedin schrijft de formule: “Een nieuwe, prachtige erkenning, nadat eerder al de NFV Trofee voor beste Nederlandse franchiseformule werd gewonnen. Vanzelfsprekend zijn we dan ook enorm trots op deze machtige prestatie.”
“Compleet en innovatief”
De EFF-jury kwalificeerde Verhage als een zeer complete franchiseorganisatie, die zich innovatief heeft betoond met de koerswijziging van cafetaria naar all-round eetgelegenheid. De eerder dit jaar gewonnen Franchise Award van de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) zorgde ervoor dat Verhage doordrong tot de Europese finale.
Sprong naar wereldtoneel?
Van de Europese eindstrijd is het een kleine stap naar het wereldtoneel. Verhage’s digitale marketeer Kevin ter Maten postte onlangs dit beeld op Linkedin. Het is een kunstmatig gemaakte afbeelding van de Amerikaanse president Joe Biden en zijn voorganger cq opvolger Donald Trump. Ze lijken het bij Verhage uitstekend naar hun zin hebben. Ter Maten spreekt op Linkedin van ‘een onwaarschijnlijk duo-diner’.
Afbeeldingen: Linkedin Verhage