Begin oktober lanceerde NTF, hét datagestuurde horecaplatform van Nederland, een grootschalige e-food winactie die de digitale horecawereld op zijn kop zet. De hoofdprijs? Een betoverend weekend in de stad van liefde en gastronomie: Parijs!
Maar deze winactie is veel meer. Het is een slimme strategie om bestelgasten te verleiden om vaker online te bestellen, met niet alleen voordelen voor hen, maar vooral om de lokale ondernemers een duwtje in de rug geven.
Waarom online bestellen belangrijk is voor ondernemers
Voor ondernemers in de horecabranche betekent de digitale verschuiving een wereld vol mogelijkheden. Gasten die online bestellen, blijken gemiddeld 36% meer te bestellen dan de traditionele gasten. Dat betekent niet alleen een toename van de omzet, maar ook minder drukte in de zaak zelf. Doordat bestellingen al online zijn doorgegeven, verminderen de handelingen in de zaak, waardoor het personeel meer tijd heeft om te focussen op wat er echt toe doet: het creëren van heerlijke gerechten en een gastvrije sfeer.
Bovendien bouwen ondernemers dankzij online bestellingen aan hun eigen klantendatabase. Deze waardevolle gegevens stellen hen in staat om de voorkeuren van hun gasten te begrijpen en deze ook in te zetten. En laten we de keuken niet vergeten. Dankzij slimme sturing ontstaat er geen overbelasting in de keuken.
Het prijsaanbod
Maar wat maakt deze e-food winactie zo bijzonder? Het antwoord ligt in de samenwerking met enkele grote namen uit de culinaire wereld: Van Geloven, Heineken, Bidfood en Remia. Met deze partners is er een prijzenpakket samengesteld waar iedere bestelgast kans op wilt maken. Natuurlijk, de kers op de taart is het weekendje Parijs, een droomreis voor iedereen. Maar zelfs de andere prijzen zijn om van te watertanden, zoals een barbecue voor 16 personen, waar vrienden en familie kunnen genieten van smaakvolle gerechten en onvergetelijke momenten.
Niet zomaar een winactie
De e-food winactie van Nederland is dus niet zomaar een winactie. Het is een winactie met als doel om bestelgasten te verleiden om vaker online te bestellen waardoor ze horecaondernemers helpen groeien in het digitale tijdperk.
Kijk voor meer informatie op de website van NTF.