Valt er eigenlijk nog wat te lachen in deze barre tijden? Lachen is gezond en moet dus ondanks alles doorgaan. “Dit najaar staat voor instant happiness,” zegt snackmerk Mora. “Daarom lanceren we de Mora Smiley-actie.”
De Smiley-actie is helemaal bestemd voor cafetaria’s. Bij aankoop van een snack van Mora, kan de cafetariahouder zijn klant een Mora-sleutelhanger met daaraan een glow-in-the-dark Smiley cadeau geven. Er zijn vijf verschillende sleutelhangers die de cafetariaklanten allemaal kunnen sparen.
De actie van Mora loopt tot en met 24 oktober. Tot die datum kunnen cafetaria’s Mora’s Smiley-pakket bestellen, maar op is op. Cafetaria’s die extra groots uitpakken met de actie, maken kans op een bezoek van Sint en Piet als zij eenmaal weer in het land zijn gearriveerd.
Ondernemers die hun snackbar omtoveren naar een echte Smiley-cafetaria kunnen foto’s van hun zaak whatsappen naar hun eigen Mora-vertegenwoordiger. Dat kan tot 13 november aanstaande. De ondernemer die zijn bedrijf het fraaist versierd heeft met lachebekjes, kan rekenen op de komst van de goedheiligman.
Het actiepakket van Mora bestaat uit 100 Smiley-sleutelhangers, een raamsticker, een vlaggetjeslijn, een display voor op de toonbank én een presentatie voor op de beeldschermen in jouw zaak. Mora zegt: “Samen toveren we een smiley op het gezicht van jouw klant!”
En een lach is tegenwoordig goud waard.